Teknika.ge-ს მიერ შემოთავაზებულ პროდუქციას მოყვება საგარანტიო მომსახურება, რაც გულისხმობს, შეძენის შემდგომ, ნივთის დაზიანების შემთხვევაში მის უფასო შეკეთებას სრული გარანტიის პერიოდში (შეცვლილი ან/და დაზიანებული ნაწილი რჩება კომპანიის საკუთრებაში). |
|
· საგარანტიო სიტუაციის დადგომისას მომხმარებელმა შეძენილი ნივთი საკუთარი ხარჯებით უნდა მიაწოდოს კომპანიას, ხოლო შეკეთებული ან შეცვლილი ნივთის დაბრუნების ხარჯებს კომპანია დაფარავს. |
· საგარანტიო მომსახურების მისაღებად საჭიროა ნივთის მფლობელმა წარმოადგინოს საგარანტიო ბარათი. |
|
საგარანტიო მომსახურება ვრცელდება თუ: |
· არ არის გასული საგარანტიო ვადა; |
· წარმოდგენილია სავაჭრო ორგანიზაციის სრულყოფილად შევსებული საგარანტიო ბარათი; |
· ნივთის კორპუსზე არ არის მოხსნილი/დაზიანებული პლომბი ან/და ლუქი და ზუსტად იკითხება სერიული ნომერი/ კოდი; |
· ნივთს არ აღენიშნება მექანიკური ან ვიზუალური დეფექტი; |
· დაზიანება არ არის გამოწვეულია მექანიზმში სითხის, უცხო სხეულის მოხვედრით ან/და ელექტრო ქსელის გაუმართაობით (ძაბვის ცვლილება), დანესტიანებით, კოროზიით, შენახვის წესებისა და პირობების დარღვევით; |
|
ნივთის შეცვლა (ან თანხის დაბრუნება) დაშვებულია, თუ გაყიდვიდან 1 კვირის ვადაში ნივთს აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი, თუ ამ დეფექტს დაადასტურებს ავტორიზებული სერვის ცენტრი.
ნივთის შეცვლა (ან თანხის დაბრუნება) დაშვებულია, თუ გაყიდვიდან 1 კვირის ვადაში ნივთს აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი, თუ ამ დეფექტს დაადასტურებს ავტორიზებული სერვის ცენტრი. |
|